3 januari 2018

Kerstkaart 2018 1.

Ook op mijn blog wil ik het hele jaar door wat kerstkaarten laten zien. Het is altijd handig een voorraad te hebben en aan het eind van het jaar geen stress. 

Vandaag de eerste. 

De achtergrond gemaakt met Distress Oxide twee kleuren Jeans en Lucky Clover. Het aquarelpapier door de inkt gehaald en laten drogen. Daaroverheen met zelfgemaakte cirkeltjes uit karton gesponst met witte Memento Luxe inkt en vingerdopje gesponst. 
Uit een apart vel wit karton een cirkel gestanst, daaroverheen met Archival het hert gestempeld. Nog een klein cirkeltje gesponst en achter de cirkel geplakt. Gaatje ingemaakt en lintjes erdoor gehaald. Bij het hert ook een lintje gehaald door twee sneetjes te maken in het lijfje/nek. Kerst takjes geponst uit papier wat ik had bewerkt met Brusho. Zo is de kerstbal klaar. Deze op de achtergrond geplakt.
Over de bokeh achtergrond met WOW embossingpoeder Opaque Bright White nog de tekst en de sterren geembost. 

Leuk dat je weer kwam kijken. Hoop weer op leuke reacties. Die lees ik nl. graag. Hele fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...