9 juni 2017

Bijzondere momenten /Artjourney challenge #80 Alles is vierkant

Vandaag wil ik jullie dit projectje laten zien met het thema alles is vierkant. Ga er maar rustig even voor zitten. Om alles te kunnen bekijken. Het is een enveloppe boekje geworden. Alles is vierkant! Vierkanten enveloppe, vierkantjes op de voorkant, vierkantjes aan de binnenzijde etc. ;)

 Om te beginnen heb ik een A4 met 2 kleuren (geel en rood) dyslusion sprays vol gespoten. Hier heb ik vierkanten uitgehaald. 
Voor de voorkant eerst een passend vierkant vol gestempeld met bloemen Wow embossing poeder Opaque White en deze in 9 gesneden met de stans van Stampin-up. Als je goed kijkt zie je kleine streepjes erin. Zwarte vierkantjes gemaakt met een template en stift. Daarna de tekst, het jongetje en meisje en de vlinder op een apart Bio-top gestempeld. Dit is de voorkant.


Zo ziet de voorkant en de achterkant eruit. Achterkant hoe en wat vertel ik bij de laatste foto


Dit is gehele boekje van de binnenkant


Aan de binnenkant de laatste en eerste pagina vol gestempeld met de muziektekst op Biotop.
Op iedere enveloppe vierkantjes gemaakt met Panpastels ook met twee kleuren.
Hierin of vogeltjes, Benboots, voetstappen en muzieknootjes in gestempeld.


 Hier nog een foto van een andere zijde


De achterkant is ook gemaakt het A4tje die ik had vol gespoten met dyslusions sprays. Daarna bloemen erop gestempeld met distress inkt spiced marmelade of worn lipstick. Daarna op een apart papier Bio top het fluit jongetje gestempeld. 
Het zijn natuurlijk allemaal Artjourney stempels die ik hiervoor heb gebruikt.


Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Het is altijd leuk als je een berichtje achter laat. Fijn weekend. 
Groetjes, Regina


Wil je ook meedoen met deze challenge kijk dan op 





4 opmerkingen:

  1. Daar zal flink wat tijd in gekropen zijn, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn veel vierkantjes. Het is een prachtig boekje geworden Regina! Fijn dat je weer meedoet met onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf !!!!.. Leuk dat je meedoet met de maandelijkse Art Journey challenge. Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi boekje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...