6 april 2017

My sons Birthday card "Celebrate"

Vandaag wil ik jullie deze kaart laten. Het is een bijzondere kaart voor mijn zoon die vandaag 14 jaar is geworden. Ik heb er een soort vouw kaart van gemaakt. De achtergrond is gemaakt met Panpastels en daarover heen gestempeld met diversen Artjourney stempels en memento inkt van de druppels. Ook nog sterren geëmbosd met witte WOW embossingpoeder Opaqua white. De achtergrond uitgesneden en met dikke tape opgeplakt. Ballonnen gestempeld met Versamark en ook met Panpastels bewerkt. Deze ook verhoogt opgeplakt en er een klein draadje aangemaakt. De mannen met Archival Cobalt op een apart vel gestempeld en uitgeknipt. 
Op de voorkant precies hetzelfde gedaan als (lees) hierboven. De tekst "Just for you en ...on your special day" is van Stampin-up. 
Ik ben zo blij met mijn nieuwe Panpastels. Ik komt gauw weer wat nieuws. Misschien wel iets wat er op lijkt nog vele verjaardagen in het vooruitzicht. ;)
Doei, doei tot gauw weer.

Regina








De kaart doet mee met de Artjourney challenge #78

4 opmerkingen:

  1. Daar is werk in gekropen, wow heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Regina! Fijn dat je meedoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je zoon, of had ik dat al op FB of IG gezegd :) Prachtige kaarten heb je gemaakt, leuk dat je meedoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...