9 april 2017

Happy Day

Ja, daar is ze weer, nu met kaart die lijkt op de vorige maar met andere kleuren en een ander begin. Ik had nog een stuk gelliplate achtergrond liggen. Deze daarna bewerkt met panpastels en de sterren stempels van Artjourney. Ook mocht de WOW embossingpoeder niet ontbreken voor witte sterren. Met nog wat kleine stempeltjes bewerkt en klaar was de achtergrond. De tekst heb ik gestempeld op Perkament papier met Memento Luxe. Zo blij met mijn nieuwe aanwinst de Precison Press. Nu komen de afdrukken van de tekst en de ballonnen perfect op papier. 
Dit was een klein stukje tekst van hoe deze kaart is ontstaan. Mocht je meer willen weten, dan weet je mij vast te vinden. ;). Tot gauw weer met nieuwe kaarten.



Groetjes, Regina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...