14 april 2016

Resist techniek met Gesso en Chocolate Baroque stempels.

Een van mijn favoriete merk stempels is toch wel Chocolate Baroque. De stempels die ik vandaag heb gebruikt heb ik nog niet eerder gebruikt. Leuk om zo weer eens wat anders te doen. De resist techniek die ik gedaan is met Gesso en staat oa. omschreven in het boekje van Liesbeth Fidder. Nothing 's impossible uitgegeven op de Art specially in 2015.
Het is een hele leuke techniek, maar ik vind hem niet heel eenvoudig. De kleuren die ik gebruikt zijn Distress inkten Shaded Lilac, Wilted Violet, Tumbled Glass en Adriondack inkt Stream. 

De achtergrond is gemaakt met Gesso en stempels van Chocolate Baroque, ook heb ik nog template gebruikt. 

De bloem heb ik gestempeld op aquarel papier en ingeschilderd met Shaded Lilac en Wilted Violet en met een witte Sharpie nog wat puntjes er op gezet. Doe dit pas echt als je werk droog is. 
Wil je een hele omschrijving van deze kaart, laat het mij dan maar even weten. 

Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Tot gauw weer met een nieuwe creatie.

Groetjes en een fijne tijd. 
Regina 


Deze kaart doet met met de Chocolate Baroque challenge blog kleuren challenge.



1 opmerking:

  1. Hi Regina, a very pretty card, great resist background, and I love your beautiful focal flower. Thanks for your entry into the Chocolate Baroque Challenge, Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...