3 januari 2017

Paisleys & Posies


Hoi allemaal,

Een gelukkig en creatief 2017 toegewenst.
 Ik ben meteen goed van start gegaan en heb daarbij mijn nieuwe aanwinst de "Paisleys & Posies" van Stampin UP gebruikt. Teksten zijn van diverse stempel merken. De achtergronden komen af van 1 A4 tje en daarbij heb ik deze keer 7 kaartjes kunnen maken. De kaartjes zijn ook van Stampin-UP.  De stempel inkten zijn Archival en Memento Luxe in de blauwe kleuren. Met kaart karton en embossingmallen van Sizzix ook nog achtergronden gemaakt die weer gemat op  de diverse gestempelde achtergronden.

 Leuk als je weer komt kijken op mijn blog dit jaar. Voel je welkom heb je vragen dan hoor ik het graag. Ook op facebook kun je mij vinden. Fijne tijd en tot gauw met weer nieuwe creaties. 

Groetjes, Regina 







1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...