27 november 2016

Artjourney challenge #74 Nature "honey"

Hoi allemaal,

Ik ben op dit moment meer met kerst kaarten en surprises bezig dan met gewone gezellige vrolijke stempelkaarten. Deze kaart heb ik steeds stukjes bij beetje afgemaakt er was nog zoveel meer dan dat. Vandaag moest de kaart klaar om mee te kunnen doen met de Artjourney Challenge met als thema "Nature". Onderaan bij de labels kunnen jullie vinden welke materialen ik allemaal heb gebruikt. Het was deze echt van alles wat oa. Gesso, distress inkt,adirondack inkt, colorsoft kleurpotloden en zelfs de molowtow aqua twins kwamen aan de orde. Uiteraard heb ik alleen gebruik gemaakt van Artjourney stempels. Dank jullie wel dat jullie weer een kijkje kwamen nemen. Tot gauw met denk ik kerstkaarten of surprises. Dat blijft nog even een verrassing. ;)

Groetjes, Regina 


Deze kaart doet mee met de Artjourney challenge

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi Regina, bedankt voor het mee doen aan onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart is het geworden met al die verschillende technieken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie,vrolijke kaart , prachtige hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...