27 oktober 2016

Herfstkrans Artjourney challenge #73 Indian Summer

Het is een beetje last-minute geworden. Ik wil natuurlijk meedoen met deze challenge. Alleen al als je naar buiten kijkt en buiten mag zijn is een feestje al die mooi kleuren. Door allerlei andere werkzaamheden was ik er nog niet aan toegekomen. Maar kijk aan, het is mij gelukt om mee te doen met dit kleurrijke herfst feestje. 




Wat ik allemaal heb gebruikt aan kleuren en inkt laat ik deze keer achterwegen. Het waren er zoveel van Memento Luxe tot Distress inkt en ook de Molow Aqua twins mochten niet ontbreken. De stempels die ik gebruikt heb zijn allemaal van Artjourney ze komen van verschillende sheets oa. Frickles, Leaves, Ben's Boots, Big Flowers. 
Om de krans zo te krijgen heb ik een cirkel afgeplakt en ben ik de bladeren gaan stempelen en maskeren met diverse kleuren. De boots heb ik gestempeld met Archival en langs de randjes wat licht blauw gesponst en heel licht gesponst met bruin. De bloem heb versamark en WOW embossingpoeder gemaakt en daarna ingeschilderd met de Molow Aqua Twins. Leuk dat jullie weer kwamen kijken op mijn blog.
Fijne week verder en geniet van de kleuren buiten (als je het kan) ;)

Groetjes, Regina 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...